Blog- Archív

Tutorial

Tutorial
Pimp your Skirt

Horgolós szótár- rövidítések

Törzsvendégek/ Stammgäste

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.
Mittwoch, Oktober 13, 2010

Volt már veletek olyan...

... hogy legszivesebben szabadságot kértetek volna az anyaságból? Nekem most van ilyen. Nem kérnék sokat, csak mondjuk egyetlen egy vasárnapot egy hónapban, hogy utolérjem magam. 
Nagyobbik fiam újabban mindig becsorgat a gatyójába, nem belepisil, hanem csak az eleje megy be, pont annyi, hogy a kisgatya pisis legyen egy kicsit és a nadrágja is. Ezt eljátsza az oviban egyszer és aztán délután itthon is legalább egyszer. Kisebbik fiam meg új szokást vett fel: a kajás kezét a ruhájába törli... :) legkisebb gyermekünk meg teli szájjal rámmosolyog, hogy aztán szépen lebukjon, így nem csak ö, hanem saját magam is állandó ruhacserét igénylek. Vagyis állandó mosásban vagyok. Mosó Masa Mosodája......... annyira nem is vicces ez az egész. 
Természetesen nem ez a fö problémám. Inkább az, hogy sok apró dolog kiteszi az egész napom és magamra, a hobbijaimra semmi idöm nem marad. Úgy érzem úszok az árral, közben nézegetem nagyon kedves barátnöm fényképeit, együtt tanultunk az egyetemen, egyszerre végeztünk, csak én férjhez mentem, ö meg doktorit csinált és most épp 3 Assistant Professor hely között is válogathat, olyan pórias-soha-nem-mennék-oda helyek ezek, mint Hawaii, Mexico a harmadik nem jut eszembe, de épp két éve már Miamiban van :)
Félreértés ne essék, nem arról van szó, hogy irigylem (pedig dehogyisnem! 30 fok, tenger, napfény) végül is neki van nemzetközi karrierje nekem meg 3 csoda gyerekem és egy csoda férjem.
Biztosan a hiányzó szabadidöm mondtaja ezt velem. Nézegetem a képeket és hirtelen az életem unalmas, kispolgári, szürke egér-taposómalomra kezd hasonlítani... Hol maradtak az éjjeleket átdumcsizó, viháncoló, táncoló- csajos napok? Amikor azt csináltam, amit akartam? Amikor fogtam magam és oda mentem, ahová és amikor akartam és akkor jöttem vissza, amikor akartam? Hol maradt a macskajajj elleni jól bevállt Dr. Oetker-Hawaii pizza jéghideg kólával? Egyáltalán, hol maradt a macskajajj? Hol maradtam ÉN? 

Voltaképpen büszke lehetek magamra, elértem azt, amit mindig is szerettem volna: vezetö pozícióban vagyok :) egy Család egyik fömuftija :). Illetve, hogyan is mondják az egyik neves takarítógépeket gyártó cég reklámjában? "Ich führe ein kleines, sehr erfolgreiches Familienunternehmen" (egy kicsi, nagyon sikeres családi vállalkozást vezetek)

Kicsit elgondolkozva a leírtakon, lehet, hogy akut nagymamahiányban szenvedek??? Ide nekem az anyukámat!!!!

0 megjegyzés/ Kommentare :

Haftungsausschluss

A linkekre mutató oldalak tartalmáért kizárólag az adott oldal tulajdonosa/ szerkesztöje felelös. Ezennel nyomatékosan elkülönülök az ezen a blogon a linkekre mutató oldalak tartalmától valamint az oldalakon található esetleges további linkekre mutató internetoldalak tartalmától is. Továbbiakban szeretném még megjegyezni, hogy az ezen a blogon található szövegek és képek, hacsak masként nincs megjelölve, az én tulajdonomat képezik, ezáltal szerzöi joggal védettek. Ebböl kifolyólag ezeket nem szabad az én nyomatékos belegyezésem nélkül (részlegesen sem) másolni vagy más célokra felhasználni.

Für die Inhalte der verlinkten Seiten sind ausschließlich die jeweiligen Inhaber/Betreiber verantwortlich. Ich distanziere mich hiermit ausdrücklich von den Inhalten sämtlicher in diesem Blog verlinkten Webseiten, sowie den dort zu findenden weiterführenden Links und mache mir die jeweiligen Inhalte nicht zu eigen. Ferner möchte ich anmerken, dass alle Texte und Fotos, sofern nicht anders gekennzeichnet, mein Eigentum sind und somit urheberrechtlich geschützt. Folglich dürfen sie nicht ohne meine ausdrückliche Erlaubnis (auch nicht teilweise) kopiert oder weiter verwendet werden.

About Me

Mein Foto
Hena
NRW, Germany
37 év. Három fiúcska egy lányka és egy férj. Kötötük, varrógép. Fözökanál, könyvek. 37 Jahre, drei Buben und ein Mädel, ein Mann. Stricknadeln, Nähmaschine. Kochlöffel, Bücher.
Mein Profil vollständig anzeigen
A férjem kedvéért németül is.
Meinem Mann zuliebe, auch auf Deutsch.

a hét fotója/ Bild der Woche

a hét fotója/ Bild der Woche

Ezt olvasom épp/ das lese ich

Ezt olvasom épp/ das lese ich

Látogatók/ Besucher

Kötött, horgolt/ Gestrickt, gehäkelt

Summe

Top 10