Tutorial

Tutorial
Pimp your Skirt

Horgolós szótár- rövidítések

Törzsvendégek/ Stammgäste

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.
Donnerstag, September 01, 2011

Raglán/ Raglan

Tegnap valamikor éjjel kezdtem el, nem bírtam ki, elötte délután lemértem Rubent és megkértem, hogy a nagy színkupacból válasszon ki egy színt, abból fogom a kardigánját megkötni. Neki egyböl ez a kivizöld tetszett meg, de aztán volt némi vacilálás a sötétzölddel, majd sárgával is. Utóbbinál felfedezte, hogy több gombolyag is van (neki a sárga, narancs és a lila a kedvenc színei :D), magához ölelgette a sárga gombolyagokat, majd mondta, hogy kössek a sárgából, jut Nalaninak is és akkor nekik egyforma lesz, Arthurnak meg nem :) Szülöi ráhatásra maradtunk a kivizöld fonalnál, de megígértem neki, hogy belecsempészek egy kis sárgát is.

Gestern, irgendwann in der Nacht habe ich angefangen zu stricken. Vorher, noch am Nachmittag habe ich Rubi Vermessen und gebeten aus der farbenfrohen Garnberg eine Farbe auszuwählen, daraus stricke ich ihn einen Cardigan. Das kiwigrüne Garn hat ihn auf Anhieb gefallen, dann war er ein wenig  durch das Dunkelgrüne verunsichert, als aber dann das sonnengelbes Garn entdeckt hat, war er nicht mehr sooo sicher. Letztlich, konnte er mit elterlicher Hilfe doch bei dem kiwigrünem Garn bleiben :) aber, nachdem er mit den sonnengelben Knäueln gekuschelt hatte, hatte er mir gesagt, dass ich Nalani auch aus dem gelben Garn stricken sollte, dann hatten die nämlich die gleiche Farbe und Artur nicht :D Ich habe ihn dann versprochen, dass ich das gelbe Garn mit in seinen Cardigan stricken werde.


Még soha sem kötöttem raglánt, így most ez nagyon motivál. Nem tudom, ki hogy van vele, én utálom összeilleszteni a kötött drabokat, nem is tudom szépen összevarrni a másik pedig, hogy mindig eltántorít és félúton megakadok, ha egy holmi több darabból áll, nem vagyok valami kitartó.
Most nagyon motivál, hogy egy darabban kötöm, persze várjuk ki a végét :D

Ich habe noch nie Raglan gestrickt, das motiviert mich jetzt sehr. Ich weiß nich, wie ihr darüber denkt, ich hasse es gestrickte Teile zusammen vernähen, konnte ich noch nie schön machen, das nervt mich sehr, und das auch wenn ein Oberteil aus mehreren Teilen besteht, irgendwann verliere ich den Faden Nerv, und höre mitten drin auf. Na ja habe nicht wirklich Ausdauer.
Aber diese Raglan zu stricken motiviert mich sehr, vor allem , weil ich das Teil in einem Stück stricke, okay, das Ende ist noch weit weg... :D



A raglán vonalának, kezdö lévén egy egyszerüt választottam: 1 szem fordított és nem ráhajtásokkal bövítem, hanem a keresztszálból veszem fel a plusz szemeket. Nekem így jobban tetszik, kipróbáltam a ráhajtásosat is, vissza is bontottam.

Ich habe für die Raglanlinie, weil ich Anfängerin bin, eine einfache Variante gewählt: 1 Masche links  und für die Zunahme hole ich die Maschen aus dem Querfaden, ich habe auch die Variante mit dem Umschlag ausprobiert hat mir aber nicht so gut gefallen und es wieder aufgeribbelt.

5 megjegyzés/ Kommentare :

Tündérlátta hat gesagt…

Nagyon szép színt választottatok!! Juj, de nagy kedvet csináltál a kötéshez!!

Hena hat gesagt…

Ugyehogyugye? :) Most nekem is jól esik a horgolások után kicsit kötni :) Kata egy kendö a bleród fonalából kötve, nem horgolva, hm?

MrsYarnart hat gesagt…

képeket nézegetve kedvem támadt nekem is kötögetni egy kicsit. a szín jó választás, az "egybekötést" én is szívesen kipróbálnám.

Irenka hat gesagt…

Szép így a szaporítás vonala. Nekem is nagyon tetszik ez a felülről-lefelé egyben való kötés, szuper, hogy nem kell varrni a végén.

Hena hat gesagt…

Nahát, nem is gondoltam volna meghozom a kedvet a kötögöteséhez :)

Haftungsausschluss

A linkekre mutató oldalak tartalmáért kizárólag az adott oldal tulajdonosa/ szerkesztöje felelös. Ezennel nyomatékosan elkülönülök az ezen a blogon a linkekre mutató oldalak tartalmától valamint az oldalakon található esetleges további linkekre mutató internetoldalak tartalmától is. Továbbiakban szeretném még megjegyezni, hogy az ezen a blogon található szövegek és képek, hacsak masként nincs megjelölve, az én tulajdonomat képezik, ezáltal szerzöi joggal védettek. Ebböl kifolyólag ezeket nem szabad az én nyomatékos belegyezésem nélkül (részlegesen sem) másolni vagy más célokra felhasználni.

Für die Inhalte der verlinkten Seiten sind ausschließlich die jeweiligen Inhaber/Betreiber verantwortlich. Ich distanziere mich hiermit ausdrücklich von den Inhalten sämtlicher in diesem Blog verlinkten Webseiten, sowie den dort zu findenden weiterführenden Links und mache mir die jeweiligen Inhalte nicht zu eigen. Ferner möchte ich anmerken, dass alle Texte und Fotos, sofern nicht anders gekennzeichnet, mein Eigentum sind und somit urheberrechtlich geschützt. Folglich dürfen sie nicht ohne meine ausdrückliche Erlaubnis (auch nicht teilweise) kopiert oder weiter verwendet werden.

About Me

Mein Foto
Hena
NRW, Germany
37 év. Három fiúcska egy lányka és egy férj. Kötötük, varrógép. Fözökanál, könyvek. 37 Jahre, drei Buben und ein Mädel, ein Mann. Stricknadeln, Nähmaschine. Kochlöffel, Bücher.
Mein Profil vollständig anzeigen
A férjem kedvéért németül is.
Meinem Mann zuliebe, auch auf Deutsch.

a hét fotója/ Bild der Woche

a hét fotója/ Bild der Woche

Ezt olvasom épp/ das lese ich

Ezt olvasom épp/ das lese ich

Látogatók/ Besucher

Kötött, horgolt/ Gestrickt, gehäkelt

Summe

Top 10