Tutorial

Tutorial
Pimp your Skirt

Horgolós szótár- rövidítések

Törzsvendégek/ Stammgäste

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.
Mittwoch, Januar 04, 2012

Színesek/ Farbiges

Sikeres, tervekben, munkákban, eredményekben gazdag új évkezdést kívánok mindenkinek, még nem késtem le azt hiszem :)
Mivel az ünnepek alatt kézimunkázni nem tudtam (még mindig zsibbad a kezem), ezért a férjemtöl kapott gyönyörü könyvet böngésztem, tervezgettem, számolgattam, keseregtem... aztán mégis nekiálltam,gondoltam megpróbálok horgolni, hátha az megy. Ment! Igaz döcögösen és sokszor meg kell állnom, de müködik! Ellenben kötni még mindig nem megy a fordított sornál egyenesen kiesik a tü a kezemböl, annyira nem érzem :(


Einen erfolgreichen neuen Jahresanfang wünsche ich Euch, ich glaube, ich bin noch im Rahmen und nicht zu spät :)
Weil ich während der Festtage keine Handarbeiten ausüben konnte, habe ich mich in mein neues Buch, das ich von meinem Mann bekommen habe, vertieft. Ich habe Pläne geschmiedet, gerechnet und dann war ich traurig... ich dachte, ich könnte mal versuchen zu häkeln, stricken kann ich derzeit nicht, bei den linken Maschen fällt mir die Nadel aus meiner Hand, aber häkeln ist doch anders. Also, ich habe es ausprobiert und es geht!!! Ich muß öfters Pause machen, aber es geht!



Idén két nagy tervem van, amit mindenképp meg szeretnék valósítani: egy takarót Nalaninak és egyet magamnak horgolni. Kissé elrettent a fonalszükséglet és nagyon elborzaszt az ára, no de lehet apránként is vásárolgatni.


Für dieses Jahr habe ich zwei Großprojekte vorgesehen. Ich möchte eine Decke für Nalani und eine für mich häkeln. Der Materialverbrauch schreckt mich ein wenig ab und die Preise sind auch schrecklich hoch, aber was soll's, man muss nicht alles auf einmal kaufen.



Mintának egyelöre ezt a kettöt néztem ki, aztán lehet, hogy másba szeretek bele :) A négyszögü virágos motívumot Nalaninak tervezem, valami rózsaszínes- paszteles árnyalatban, magamnak pedig a hatszögü motívumot, a színeiben még nem vagyok biztos, a nappali sarokülö színéhez harmonizáljon: tehát barna lesz benne azt hiszem.

Diese beiden habe ich als Muster ausgesucht (bis jetzt). Das quadratische habe ich für Nalani gedacht in rosa-pastelligen Tönen, das andere sechseckige wäre dann für mich, bei der Farbwahl bin ich mir noch nicht sicher, es soll auf jeden Fall in unserem Wohnzimmer zum Sofa farblich passen: also, etwas braunes ist dann dabei.




Elökerestem némi színes maradék fonalat és meghorgoltam a mintákat így is, így jobban lehet látni, azt hiszem. Voltaképp a négyzetek tetszenek ebben a színekben is, de még azt hiszem, hogy nem az igazi. Merinó DK fonalból horgoltam, azt hiszem 3,5 tüvel (lekopott a méretezés). Ilyesmi fonalból szeretném horgolni majd, az egyszínü barna négyzet alpaka- gyapjú keverékböl készült, 5-ös tüvel, az túl nagy lett.


Ich habe aus farbiger Reste-Wolle noch mal die zwei Muster gehäkelt, so kann man besser sehen, wie es aussehen soll. Die Quadrate gefallen mir eigentlich so auch schon, aber irgendwie kann ich nicht sagen, ja das ist es! Merino DK Wolle habe ich dafür verwendet und ich glaube eien 3,5 mm Häkelnadel (die Größenangabe ist schon ab), das gefällt mir, ich glaube solche Wolle suche ich dann. Das einfarbige Quadrat ist aus Alpaca- Schurwolle- Mischung mit 5 mm Häkelnadel: es ist zu groß geworden.




Az én takarómnak viszont tetszene ez az alpakás fonal azt hiszem. A hatszög pont jó lett méretileg, tapintása fantasztikus, most már csak a színeket kell összeválogatnom.


Für meine Decke wäre diese Alpaca- Wollmischung ideal. Die Größe des Sechsecks ist optimal, es fühlt sich gut an, jetzt muss ich nur noch die Farben auswählen.



3 megjegyzés/ Kommentare :

Tündérlátta hat gesagt…

A minta nagyon szuper lesz! Mi történt a kezeddel?? És sajnálom az álnok személyt..
Békés új évet!

Hena hat gesagt…

Megeröltettem és zsibbad. Most már jobb, három napja nem csinálok semmit :)
Az álnok személyt en nem sajnálom, gyülölöm, ide jutottam... sajnos... pedig olyan nagyra tartottam...

Neked is boldog új évet!

MrsYarnart hat gesagt…

Hena, nem tudom olvasni a blogodat, rádkattintok, meg is mutatja az oldalad, de egy-két másodperc múlva fehér lesz a képernyő. másnál én ilyesmit nem tapasztaltam. mi történhetett?

Haftungsausschluss

A linkekre mutató oldalak tartalmáért kizárólag az adott oldal tulajdonosa/ szerkesztöje felelös. Ezennel nyomatékosan elkülönülök az ezen a blogon a linkekre mutató oldalak tartalmától valamint az oldalakon található esetleges további linkekre mutató internetoldalak tartalmától is. Továbbiakban szeretném még megjegyezni, hogy az ezen a blogon található szövegek és képek, hacsak masként nincs megjelölve, az én tulajdonomat képezik, ezáltal szerzöi joggal védettek. Ebböl kifolyólag ezeket nem szabad az én nyomatékos belegyezésem nélkül (részlegesen sem) másolni vagy más célokra felhasználni.

Für die Inhalte der verlinkten Seiten sind ausschließlich die jeweiligen Inhaber/Betreiber verantwortlich. Ich distanziere mich hiermit ausdrücklich von den Inhalten sämtlicher in diesem Blog verlinkten Webseiten, sowie den dort zu findenden weiterführenden Links und mache mir die jeweiligen Inhalte nicht zu eigen. Ferner möchte ich anmerken, dass alle Texte und Fotos, sofern nicht anders gekennzeichnet, mein Eigentum sind und somit urheberrechtlich geschützt. Folglich dürfen sie nicht ohne meine ausdrückliche Erlaubnis (auch nicht teilweise) kopiert oder weiter verwendet werden.

About Me

Mein Foto
Hena
NRW, Germany
37 év. Három fiúcska egy lányka és egy férj. Kötötük, varrógép. Fözökanál, könyvek. 37 Jahre, drei Buben und ein Mädel, ein Mann. Stricknadeln, Nähmaschine. Kochlöffel, Bücher.
Mein Profil vollständig anzeigen
A férjem kedvéért németül is.
Meinem Mann zuliebe, auch auf Deutsch.

a hét fotója/ Bild der Woche

a hét fotója/ Bild der Woche

Ezt olvasom épp/ das lese ich

Ezt olvasom épp/ das lese ich

Látogatók/ Besucher

Kötött, horgolt/ Gestrickt, gehäkelt

Summe

Top 10